Hitteplan: Geen trainingen, wel afsluittoernooi!

6/23/2026

Vanwege de hitte hebben we besloten om de trainingen van woensdag en vrijdag (24 en 26 juni) niet door te laten gaan. Het is simpelweg te warm om lekker en veilig te kunnen trainen.

Maar we hebben ook goed nieuws voor het weekend! Zaterdag koelt het gelukkig iets af, dus ons afsluittoernooi gaat wel door. We doen wat kleine aanpassingen aan het programma om het voor iedereen leuk en verantwoord te houden.

Belangrijk voor zaterdag:

  • Neem voldoende extra water of sportdrank mee.
  • Goed blijven drinken is een must, ook met de iets lagere temperaturen!

Geniet van de zon en tot zaterdag!